TATRA SQUARE APARTMENTS to miejsce dla rodzin z dziećmi, jak i osób lubiących aktywny wypoczynek o każdej porze roku.
Budynek oddany do użytku w 2021 znajduje się blisko Stoku narciarskiego Nosal oraz obiektów i atrakcji dających możliwość aktywnego spędzania czasu, jeżdżąc na nartach czy biegówkach, spacerując po górskich szlakach lub jeżdżąc na rowerach.
W budynku znajduje się garaż podziemny z miejscami parkingowymi zarezerwowanymi dla gości apartamentów, winda umożliwiająca dostanie się na każdą kondygnację budynku bezpośrednio z poziomu garażowego – bez potrzeby wychodzenia na zewnątrz.
Teren wokół kompleksu jest ogrodzony i monitorowany. W apartamentach znajdują się balkony z pięknym widokiem na góry. Luksusowe wnętrza, jasne i przestronne apartamenty pozwolą poczuć się komfortowo i wyjątkowo.
Fenomenalne miejsce
Miejsce idealne na pobyt z dziećmi, obok piękny plac zabaw dla maluchów. Apartament bardzo czysty i zadbany, nowocześnie wykończony. Lokalizacja idealna, obok PKP i PKS, restauracje, sklepy Krupówki. Duży taras z widokiem na góry
1. Apartament wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując apartament, przyjmuje się, że został wynajęty na jedną dobę.
2. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00, a kończy o godz. 10:00 dnia następnego. Nieopuszczenie apartamentu do godziny 10:30 w dniu wymeldowania, bez zgłoszenia tego Zarządcy traktowane jest jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę. Opłata za dodatkowy okres pobytu zostanie naliczona w oparciu o ceny obowiązujące w dniu przedłużenia.
3. Życzenia przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić Zarządcy do godz. 10:00 dnia, w którym upływa termin najmu apartamentu. Zarządca uwzględni życzenia przedłużenia najmu w miarę posiadanych możliwości.
4. Gość nie może przekazać apartamentu innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę. Osoby odwiedzające, niezameldowane mogą przebywać w apartamencie od godz. 7:00 do 22:00 po uprzednim powiadomieniu Zarządcy.
5. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu Tatra Square Apartments lub Gości lub szkodę na osobie innego Gościa, pracownika Tatra Square Apartments lub innych osób przebywających na terenie obiektu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowanie obiektu.
6. Podczas zameldowania należy okazać aktualny dowód osobisty bądź paszport.
7. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o jak najszybsze zgłoszenie ich Zarządcy, co umożliwi obiektowi niezwłoczną reakcję.
8. Na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
udzielenie informacji związanych z pobytem i podróżą,
przechowywanie bagażu (obiekt może odmówić przyjęcia na przechowanie bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego).
9. Obiekt akceptuje pobyt zwierząt domowych (psy, koty) za dodatkową opłatą.
10. Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z usług obiektu w zakresie określonym przepisami art. 846-852 Kodeksu Cywilnego. Gość powinien zawiadomić Zarządcę o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
11. Obiekt zastrzega obowiązek zgłaszania przez Gości wnoszenia wartościowych rzeczy. Odpowiedzialność obiektu z tytułu utraty lub uszkodzenia wartościowych rzeczy, w tym pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest wyłączona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu. Jednocześnie obiekt zastrzega sobie prawo odmowy, według swojego uznania, przyjęcia do depozytu przedmiotów o dużej wartości przekraczających możliwość przechowywania w depozycie.
12. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
13. Parking na terenie obiektu jest niestrzeżony.
14. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do 6:00 dnia następnego. Zachowanie Gości i osób korzystających z usług nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych Gości. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.
15. Każdorazowo opuszczając apartament, Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałych z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. Obiekt obciąży Gościa:
za palenie tytoniu w miejscach do tego niewyznaczonych, kwotą 500 PLN,
za dewastację apartamentu, kwotą ustalaną indywidualnie, w zależności od rodzaju zniszczeń ,
za zgubienie klucza do pokoju kwotą 100 PLN.
16. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w apartamencie będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego koszt. W przypadku braku takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez okres 3 miesięcy.
17. Dane osobowe:
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., informujemy, że administratorem danych osobowych jest Lividus Sp. z o.o., ul. Sucha 1 D, 30-601 Kraków, REGON: 120465045, NIP: 5130139064.
Dane osobowe przetwarzane są w celu rezerwacji noclegu oraz świadczenia usług noclegowych, a w przypadku udzielonej zgody również w celach marketingowych.
Dane zebrane na potrzeby świadczenia usług noclegowych będą przetwarzane przez czas określony w przepisach prawa, a w przypadku danych zebranych na podstawie zgody, do czasu jej odwołania.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo otrzymania kopii danych osobowych przetwarzanych przez obiekt.
W przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych, przysługuje Pani/Panu prawo wycofania udzielonej zgody w dowolnym momencie, żądanie ograniczenia ich przetwarzania, usunięcia oraz prawo do bycia zapomnianym.
Państwa dane mogą zostać udostępnione lub przekazane następującym kategoriom odbiorców: - firmom transportowym i taksówkarskim w przypadku zamówienia dla Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej;
- firmom świadczącym usługi wsparcia IT dla obiektu;
- firmom świadczącym usługi obsługi księgowej;
- firmom świadczącym obsługę prawną;
- firmom świadczącym usługi marketingowe dla obiektu.
W przypadku stwierdzenia, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
Kontakt z osobą odpowiedzialną za ochronę danych osobowych możliwy jest za pomocą skrzynki mailowej tatrasquareapartments@gmail.com
18. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zdjęcia zrobione w obiekcie i udostępnione w sieci przez osoby postronne, niezwiązane z obiektem.